středa
24. dubna 2024
svátek slaví Jiří
© Logo pivovaru



Kulturní léto v Pivovaru Jihlava pokračuje

Autor článku: 
luk

<p>JIHLAVA: 17. července pořádal Pivovar Jihlava mimořádnou tiskovou konferenci, na které prezentoval potíže s hudebními produkcemi pivovaru a stížnost jednoho z okolních obyvatel na překračování hlučnosti.</p> <p>Přestože nedošlo k dohodě Pivovaru Jihlava se stěžovatelem, kulturní léto bude nadále pokračovat. Místo bigbítu zařadil pivovar dvě pohádky pro děti. Připraveno je také vystoupení tanečního sdružení IŠTAR při občanském sdružení Kamínek.<br />
Představitelé pivovaru si váží podpory, kterou lidé vyjadřují ve prospěch pivovaru na internetu i na sociálních sítích.</p> <p>Zároveň pivovar informuje, že aktivně podpoří již existující petici NE LIKVIDACI POŘÁDÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ POD ŠIRÝM NEBEM, která je adresována premiérovi České republiky a má již přes deset tisíc podpisů. Kromě toho, že podpoří podpisy přímo na těchto internetových stránkách, vytvoří i petiční listy, které budou umístěny na mnoha místech po celé Vysočině, aby byly přístupné všem /viz přiložená tisková zpráva/.</p> <p>Odkaz na petici je: http://www.petice24.com/…_sirym_nebem</p> <p>"Za pořadatele kulturních akcí Kraje Vysočina bychom i my chtěli k této petici připojit osobní dopis premiérovi ČR, kde bychom detailně popsali náš názor na danou problematiku. Naší snahou bude pokusit se o iniciování projednání novelizace zákona, která vznikla před dvěma lety a nebyla projednána z důvodu konání předčasných voleb. O všech našich krocích budeme průběžně informovat na FCB a internetových stránkách Pivovaru Jihlava.</p> <p>Za Pivovar Jihlava<br />
Zdeněk Křivský, Jaromír Kalina a Eva Vařejčková</p> <p>Kontakty pro média:<br />
Eva Vařejčková, marketing, tel.: 731 635 185<br />
eva.varejckova@pivovar-jihlava.cz</p> <p>Jaromír Kalina, ředitel a sládek, tel.602 782 942<br />
j.kalina@pivovar-jihlava.cz</p> <p>Zdeněk Křivský, obchodní ředitel, tel.602 782 930<br />
zdenek.krivsky@pivovar-jihlava.cz</p>

Mohlo by vás také zajímat...

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČERVENÝ KOSTELEC: V sobotu 20. dubna se v kině Luník v Červeném Kostelci uskutečnilo 71. krajské kolo celostátní filmové přehlídky České vize. Filmová soutěž je určena neprofesionálním filmovým tvůrcům starším osmnácti let. Přihlášeno bylo 19 snímků. Nejlépe z nich uspěly filmy studentů filmových škol, dařilo se i hraným filmům. Porota také rozdala čestná uznání.

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Soutěže a festivaly
Co se děje
23.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024

HRADEC KRÁLOVÉ: Filmový dokument „Petrkov 13“ představuje místo, ve kterém žil a tvořil básník, grafik a překladatel Bohuslav Reynek se svojí francouzskou ženou, básnířkou Suzanne Renaudovou, a také osudy obou umělců. V obrazech je přítomný i Grenoble, kde se roku 1923 Suzanne s Bohuslavem nad svou básnickou sbírkou seznámila a odkud se do Petrkova po svatbě roku 1926 vydala. Petrkov se měl stát domovem vždy jen na půl roku, aby se manželé a později i se syny Danielem a Jiřím vraceli do Francie vždy na chladné měsíce. Údělem rodinných i dějinných událostí se však stal místem, ze kterého se od roku 1948 do své domoviny Suzanne Renaudová již vracet nemohla. Současná tvář místa si zachovává otisk celé rodiny Reynkových a vypovídá příběh domova i exilu, ve kterém se zrodila dodnes nesmírně ceněná umělecká díla a přivádí nové návštěvníky z české i francouzské kulturní oblasti. Po promítání filmu následuje přednáška Lucie Tučkové Petrkov jako domov i exil, v průsečíku putování. Akce se koná u příležitosti 60. výročí úmrtí básnířky Suzanne Renaudové.

 

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Památky
Co se děje
22.04.2024