KRAJ VYSOČINA: Rada Kraje Vysočina vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitelky/ředitele Horácké galerie v Novém Městě na Moravě. Přihlášku je nutné doručit v písemné podobě a tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 8. 12. 2020 do 12.00 hodin.
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- orientace v oblasti muzejnictví a všeobecný kulturní přehled
- znalost fungování a financování příspěvkových organizací
- minimálně dvouletá zkušenost s vedením a rozvojem lidí
- schopnost motivace, podpory a manažerské kontroly zaměstnanců, schopnost nalézat a probouzet v zaměstnancích jejich vlastní potenciál
- aktivní znalost anglického jazyka
- organizační a řídící schopnosti
- schopnost koncepčního, logického myšlení a schopnost analyzovat, vyhodnocovat analýzy a formulovat řešení
- komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost navázat a udržovat vysokou úroveň intenzivní spolupráce s organizacemi a institucemi působícími na úseku kultury
- vysoká flexibilita a spolehlivost, rozhodnost, odpovědnost
- vysoké pracovní nasazení, schopnost práce v zátěžových situacích
- uživatelská znalost operačního programu MS Windows a souvisejících programů (MS Office)
- občanská a morální bezúhonnost
Výhodou:
- zkušenosti s řízením organizace muzejního typu
- orientace v právní problematice kultury, muzejnictví a památkové péče
- aktivní znalost německého jazyka
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
- možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
- možnost pracovní seberealizace a dalšího osobního rozvoje
- nástup nejdříve možný po jmenování Radou Kraje Vysočina (předpokládaný termín únor 2021)
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno a příjmení uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- kontaktní spojení (telefon, e-mail)
- datum a podpis uchazeče
K písemné přihlášce je nutné přiložit:
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis uchazeče k nabízenému pracovnímu místu
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- doložení minimálně dvouleté praxe s vedením a rozvojem lidí (potvrzení zaměstnavatelů/kopie pracovněprávních dokumentů/čestné prohlášení)
- návrh vlastní koncepce řízení a rozvoje organizace, včetně návrhu odborného směřování a financování organizace s ohledem na ekonomické dopady navrhovaných opatření s výhledem na 3 roky, v max. rozsahu 4 stran formátu A4
- originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
Přihlášku je třeba zaslat se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Bez nich není přihláška úplná a nebude zahrnuta mezi přihlášky uchazečů na pozici ředitelky/ředitele Horácké galerie v Novém Městě na Moravě. Přihlášku k výběrovému řízení zašlete na adresu: Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu, Žižkova 57, 587 33 Jihlava. Přihlášku je nutné doručit v písemné podobě a tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 8. 12. 2020 do 12.00 hodin. Obálku je třeba zřetelně označit slovy: „Horácká galerie v Novém Městě na Moravě – výběrové řízení ředitelka/ředitel – neotvírat“. Na později doručené nebo neúplné přihlášky nebude brán zřetel. Vyhlašovatel si vyhrazuje v rámci realizace výběrového řízení právo provést psychologické pohovory.
Kontaktní osoba pro případné další informace: Mgr. Lenka Novotná, odd. kultury, odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu, tel. 564602382, e-mail: novotna.l@kr-vysocina.cz
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.
ČR: V nejnovějším průzkumu Vnímání veřejné služby hodnotí diváci Českou televizi jako důvěryhodnou, objektivní a vyváženou. Ve všech sledovaných bodech navíc došlo k nárůstu hodnocení. Největší pozitivní změnu, o pět procentních bodů, zaznamenala ČT u dotazu, zda předkládá divákům pravdivý a nezkreslený obraz skutečnosti kolem nás. Úspěch zaznamenala veřejnoprávní televize i na mezinárodním poli, podle výzkumu Digital News Report patří Česká televize společně s Českým rozhlasem mezi nejdůvěryhodnější tuzemská média.
ČESKÝ TĚŠÍN: Přijměte pozvání na akci Vivat Prochaska!, která se uskuteční v sobotu 22. června od 10 do 17 h v Historické budově v Českém Těšíně. Akce je připraveno ke 195. výročí narození Karla II. Albina Prochasky, majitele Prochaskovy tiskárny v Těšíně. V bohatém doprovodném programu si jistě najdou své malí i velcí návštěvníci. Mohou si například vyzkoušet psaní brkem a inkoustem, jak se tiskne z výšky i hloubky, výrobu mramorovaného papíru, zúčastnit se besedy se spisovatelem Tomášem Němečkem nebo výtvarné dílny a spoustu dalšího. Nebude chybět ani čerstvě pražená káva. Podrobnější program zde https://www.muzeumct.cz/aktuality/911-vivat-prochaska-22-6-2024.