HRADEC KRÁLOVÉ-ČR: V pondělí 10. října odstartovala celosvětová soutěž “Give me my name”, v rámci které společnost PETROF hledá jméno pro nově redesignované pianino. Autor vítězného návrhu získá pianino pro sebe a pro školu dle vlastního výběru. Sběr odpovědí končí 10. listopadu 2022. Výherce bude vyhlášen 1. prosince 2022.
Společnost PETROF hledá jméno pro pianino, které lze díky jeho mohutnosti a barvě zvuku zařadit mezi koncertní nástroje. Vítěze vybere odborná porota, složená z managementu firmy PETROF a umělců z PETROF Art Family. Každý soutěžící může odevzdat neomezený počet odpovědí. Pokud vítězné jméno navrhlo více osob, vítězem se stane ten, kdo návrh poslal jako první. Výhrou jsou pianina modelu P 125 M, kdy jedno získá autor vítězného návrhu a druhé škola, kterou vítěz vybere. Soutěž probíhá ve všech zemích aktuální distribuce firmy PETROF. Dodání výhry proběhne do 6 měsíců od vyhlášení vítěze.
Zapojit do soutěže se lze na tomto odkazu: www.petrof.cz/give-me-my-name
Kontaktní osoba:
Bc. Kristýna Mlatečková
mlateckova@petrof.com
+420 734 747 228
PETROF, spol. s r.o.
Na Brně 1955,
500 06 Hradec Králové
www.petrof.cz
ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?
Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!
Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz
ČERVENÝ KOSTELEC: V sobotu 20. dubna se v kině Luník v Červeném Kostelci uskutečnilo 71. krajské kolo celostátní filmové přehlídky České vize. Filmová soutěž je určena neprofesionálním filmovým tvůrcům starším osmnácti let. Přihlášeno bylo 19 snímků. Nejlépe z nich uspěly filmy studentů filmových škol, dařilo se i hraným filmům. Porota také rozdala čestná uznání.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.