ČR-HRADEC KRÁLOVÉ: Tady Vary 2023/24 je filmová sezóna s předplatným na 10 festivalových večerů mezi říjnem 2023 a červnem 2024. Jednou měsíčně vstoupíte do kina po červeném koberci a užijete si předpremiéru skvělého filmu. Spolu s vámi budou film ve stejnou chvíli sledovat diváci po celé ČR. Mimořádnou atmosféru podpoří úvod přenášený do všech kin.
Podzimní program:
18. října 20:00 / Anatomie pádu / režie Justine Triet
1. listopadu 20:00 / Umění jíst a milovat / režie Anh Hung Tran
22. listopadu 20:00 / Napoleon / režie Ridley Scott
13. prosince 20:00 / Láska nebeská / režie Richard Curtis
Jarní termíny:
10. ledna, 7. února, 13. března, 24. dubna, 22. května a 12. června vždy ve 20:00.
Program jarní části sezóny pro vás připravujeme a jednotlivé tituly oznámíme v prosinci. Nechcete přijít o žádné novinky a aktualizace programu? Přihlaste se do newsletteru na www.tadyvary.cz a novinky se k vám dostanou jako k prvním.
Tady Vary 2023/24 pořádají česká kina a KVIFF Events. Projekt vznikl za podpory J&T Noblesse Oblige. Více v připojené tiskové zprávě.
ČR: Vláda včera schválila novelu zákona o audiovizi. Jejím cílem je vytvořit moderní systém, který bude reagovat na dynamické změny v audiovizuálním průmyslu. Hlavními změnami jsou rozšíření selektivní podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a vylepšení mechanismu filmových pobídek. Novela zákona č. 496/2012 Sb. o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie tak právě zahájila cestu legislativním procesem. S její účinností se počítá k 1. lednu 2025.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.
ČR: V nejnovějším průzkumu Vnímání veřejné služby hodnotí diváci Českou televizi jako důvěryhodnou, objektivní a vyváženou. Ve všech sledovaných bodech navíc došlo k nárůstu hodnocení. Největší pozitivní změnu, o pět procentních bodů, zaznamenala ČT u dotazu, zda předkládá divákům pravdivý a nezkreslený obraz skutečnosti kolem nás. Úspěch zaznamenala veřejnoprávní televize i na mezinárodním poli, podle výzkumu Digital News Report patří Česká televize společně s Českým rozhlasem mezi nejdůvěryhodnější tuzemská média.