středa
3. července 2024
svátek slaví Radomír
Logo
© Archiv pořadatele



Pozvánka na odbornou konferenci s tématem komunikační přístupnost programů kulturních institucí návštěvníkům se sluchovým handicapem

PRAHA: Spolek Orbi Pontes vás zve na odbornou konferenci, jejímž tématem je komunikační přístupnost programů kulturních institucí a koná se v rámci desátého ročníku osvětově vzdělávacího a kulturního festivalu Týden komunikace osob se sluchovým postižením (TKOSP). Účastníci konference budou mít jedinečnou možnost dozvědět se, jak na přístupnost svých akcí, a to přímo od těch, kteří již bezbariérové aktivity pro uvedenou skupinu návštěvníků vytvářejí a pořádají. Získají také konkrétní, praktické
informace, kdo a jak jim v této věci může odborně pomoci, setkají se s neslyšícími, kteří v oblasti kultury pracují, ale i s těmi, kteří se umělecké tvorbě aktivně věnují.

Více informací v příloze.

Autor článku: 
Markéta Outratová

Mohlo by vás také zajímat...

ČR: Ve třetím čtení poslanecká sněmovna před prázdninami vyslovila souhlas s návrhem zákona o veřejné kulturní instituci. Koncem července by měl být projednán horní komorou parlamentu.

Celá ČR
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
02.07.2024

ČR: Vláda včera schválila novelu zákona o audiovizi. Jejím cílem je vytvořit moderní systém, který bude reagovat na dynamické změny v audiovizuálním průmyslu. Hlavními změnami jsou rozšíření selektivní podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a vylepšení mechanismu filmových pobídek. Novela zákona č. 496/2012 Sb. o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie tak právě zahájila cestu legislativním procesem. S její účinností se počítá k 1. lednu 2025.

Celá ČR
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Ostatní
Co se děje
27.06.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.

Celá ČR, Zlínský kraj
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Divadlo a tanec, Hudba, Soutěže a festivaly
Články a komentáře
26.06.2024

ČR: Čtvrtým rokem pořádá projekt Mravenčí chůva se slovenskou partnerskou organizací Krajina čitateľov celoprázdninovou aktivitu Pročtené léto. Každý prázdninový týden v ní doporučují dětem, rodičům, učitelům nebo knihovníkům zajímavé knihy ke čtení a další aktivity k vybraným tématům. Letošní ročník akce má podtitul: “Slova, která si chceme pamatovat.”

 

Celá ČR
Děti a mládež, Knihy, literatura, média, Vzdělávání
Co se děje
01.07.2024