<p>PRAHA: Magistrát hlavního města Prahy spolu s Dopravním podnikem hlavního města Prahy vyhlašují od pondělí 6. února 2012 hlasování o nejlepší návrh v soutěži „Namalujte svou tramvaj“.</p> <p>Magistrát hlavního města Prahy ve spolupráci s Dopravním podnikem hlavního města Prahy, akciovou společností, pod záštitou náměstka primátora hlavního města Prahy Josefa Noska připravil pro třídy druhých stupňů pražských základních škol a primy až kvarty víceletých gymnázií soutěž – Namalujte svou tramvaj. </p> <p>Žáci 2. stupňů základních škol a víceletých gymnázií vytvořili návrhy polepu tramvaje typu T3. Z více jak dvou stovek návrhů vybrala porota deset návrhů, které poté byly zveřejněny na webových stránkách Dopravního podniku hl. m. Prahy. Zde již sama veřejnost měla v prosinci rozhodnout o nejlepším návrhu. </p> <p>Hlasování v anketě bylo bohužel následně zmanipulováno, proto se Magistrát spolu s Dopravním podnikem rozhodl hlasování prohlásit za neplatné a vyhlásit nové hlasování na lépe zabezpečených stránkách Magistrátu hlavního města Prahy. </p> <p>Veřejnost bude vybírat z 10 návrhů, které vybrala porota do finálového kola. </p> <p>Hlasovat můžete od 6. února 2012 9.00 hodin do 26. února 2012 na portálu praha.eu.</p>
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.
ČR: V nejnovějším průzkumu Vnímání veřejné služby hodnotí diváci Českou televizi jako důvěryhodnou, objektivní a vyváženou. Ve všech sledovaných bodech navíc došlo k nárůstu hodnocení. Největší pozitivní změnu, o pět procentních bodů, zaznamenala ČT u dotazu, zda předkládá divákům pravdivý a nezkreslený obraz skutečnosti kolem nás. Úspěch zaznamenala veřejnoprávní televize i na mezinárodním poli, podle výzkumu Digital News Report patří Česká televize společně s Českým rozhlasem mezi nejdůvěryhodnější tuzemská média.
ČESKÝ TĚŠÍN: Přijměte pozvání na akci Vivat Prochaska!, která se uskuteční v sobotu 22. června od 10 do 17 h v Historické budově v Českém Těšíně. Akce je připraveno ke 195. výročí narození Karla II. Albina Prochasky, majitele Prochaskovy tiskárny v Těšíně. V bohatém doprovodném programu si jistě najdou své malí i velcí návštěvníci. Mohou si například vyzkoušet psaní brkem a inkoustem, jak se tiskne z výšky i hloubky, výrobu mramorovaného papíru, zúčastnit se besedy se spisovatelem Tomášem Němečkem nebo výtvarné dílny a spoustu dalšího. Nebude chybět ani čerstvě pražená káva. Podrobnější program zde https://www.muzeumct.cz/aktuality/911-vivat-prochaska-22-6-2024.