PRAHA: Přijměte prosím pozvání na náš pravidelný seminář na téma pracovního práva v praxi příspěvkových organizací v oblasti kultury.
12. října 2023, 10–14 hod.
kurzovné: 500 Kč
uzavření registrace přihlášek: 20. září 2023
kontakt: ladrova@nipos.cz
Cílem online semináře je seznámit posluchače s připravovanou novelou zákoníku práce.
Obsahem online semináře budou zejména:
Lektorka: Mgr. Denisa Heppnerová, specialistka na pracovní právo s praxí v oblasti personalistiky a řízení lidských zdrojů
Druhá část semináře bude věnována vašim dotazům a podnětům. Dotazy, prosíme, zasílejte předem na adresu: ladrova@nipos.cz
Další informace a pokyny k platbě naleznete na tomto odkazu.
Pokud budete mít zájem o účast na semináři, vyplňte, prosím, níže uvedený formulář:
Přihláška na online seminář.
ČR: Vláda včera schválila novelu zákona o audiovizi. Jejím cílem je vytvořit moderní systém, který bude reagovat na dynamické změny v audiovizuálním průmyslu. Hlavními změnami jsou rozšíření selektivní podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a vylepšení mechanismu filmových pobídek. Novela zákona č. 496/2012 Sb. o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie tak právě zahájila cestu legislativním procesem. S její účinností se počítá k 1. lednu 2025.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.
ČR: V nejnovějším průzkumu Vnímání veřejné služby hodnotí diváci Českou televizi jako důvěryhodnou, objektivní a vyváženou. Ve všech sledovaných bodech navíc došlo k nárůstu hodnocení. Největší pozitivní změnu, o pět procentních bodů, zaznamenala ČT u dotazu, zda předkládá divákům pravdivý a nezkreslený obraz skutečnosti kolem nás. Úspěch zaznamenala veřejnoprávní televize i na mezinárodním poli, podle výzkumu Digital News Report patří Česká televize společně s Českým rozhlasem mezi nejdůvěryhodnější tuzemská média.