PRAHA: V těch nejzajímavějších malostranských obchodech s designem, kosmetikou, šperky, ale také například v knihkupectvích, květinářstvích, restauracích, kavárnách a restauracích, bude probíhat velmi zajímavý program.
Uskuteční se tu například workshopy, besedy, a kromě dalších kulturních akcí, zde nakoupíte za speciální ceny.
Cílem projektu Malá Strana září, který připravuje tým okolo Lemarketu a malostranského concept storu Ones, je ukázat, že nejkrásnější pražská čtvrť nepatří jen turistům a místní zde mohou posbírat nezapomenutelné kulturní i estetické zážitky.
„Právě v concept storu Ones vznikla celá myšlenka o tom, že Malá Strana září. Je to místo plné lokálního designu, ale také se zde setkávají kreativci. Proto jsme zrovna tady pochopili, že vybrané obchody, kavárny a restaurace Malé Strany si zaslouží pozornost Pražanů,” vysvětluje organizátorka Elena Janota.
O to, aby žádný ze zapojených podniků, neunikl vaší pozornosti, se postará tištěná mapa, kde najdete nejen seznam vybraných míst, ale také informace o tom, jaký druh akce se u nich koná.
Na webu www.malastranazari.cz najdete podrobnosti o projektech, které září. Zjistíte, že sem například patří mýdlárna Heleny Heinz, kterou do svého legendárního průvodce zapojil i Louis Vuitton, luxusní šperky 27jewelry, designér Alois Ficek nebo restaurace Café Savoy či galerie Křehký.
ČR: Vláda včera schválila novelu zákona o audiovizi. Jejím cílem je vytvořit moderní systém, který bude reagovat na dynamické změny v audiovizuálním průmyslu. Hlavními změnami jsou rozšíření selektivní podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a vylepšení mechanismu filmových pobídek. Novela zákona č. 496/2012 Sb. o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie tak právě zahájila cestu legislativním procesem. S její účinností se počítá k 1. lednu 2025.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.
ČR: V nejnovějším průzkumu Vnímání veřejné služby hodnotí diváci Českou televizi jako důvěryhodnou, objektivní a vyváženou. Ve všech sledovaných bodech navíc došlo k nárůstu hodnocení. Největší pozitivní změnu, o pět procentních bodů, zaznamenala ČT u dotazu, zda předkládá divákům pravdivý a nezkreslený obraz skutečnosti kolem nás. Úspěch zaznamenala veřejnoprávní televize i na mezinárodním poli, podle výzkumu Digital News Report patří Česká televize společně s Českým rozhlasem mezi nejdůvěryhodnější tuzemská média.