ŽĎÁR NAD SÁZAVOU:Vyberte si ten pravý kurz pro vás. Na zámku ve Žďáru nad Sázavou si v březnu užijete spoustu tradičních i netradičních řemesel.
2/3/ 16:00-18:00 Chytrá ruka: Linoryt - Přání k MDŽ
Originální přání si vyrobíte v dílnách Chytré ruky na jednom z kurzů na začátku března. Mezinárodní den žen se jeví jako skvělá příležitost obdarovat vaši oblíbenou ženu.
4/3 14:: - 17:30 Chytrá ruka: Výroba šlehaného bambuckého masa a balzámu na rty
25/3 8:00 - 18:00 Pletení košíků
Ivan Soška je legendární "košopletec". Užijte si zámeckou sobotu i vy a odneste si domů vlastnoručně vyrobený proutěný košík.
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.