neděle
30. června 2024
svátek slaví Šárka
Třináctidílná reality show s názvem BeerMaster Česko odstartuje už za pár dní.
© Zdroj: Mall.tv



Startuje nová pivní reality show: Kdo bude první český BeerMaster?

ČR: To, že český národ je národem pivařů a tuzemská piva patří k těm nejlepším na světě, ví každý. Ne náhodou se chmelovému nápoji přezdívá „tekuté zlato“. A protože je v Česku spoustu jeho milovníků a znalců, bylo na čase je vyzvat na souboj, který prověří jejich pivní a gastronomické znalosti a ukáže divákům, jak atraktivní může pivo být. Třináctidílná reality show s názvem BeerMaster Česko odstartuje už za pár dní. O tom, který z amatérských milovníků piva se dočká titulu pivního mistra pro rok 2022, rozhodne odborná porota. Soutěž probíhá ve dvou fázích. Castingovou cestu do finálové osmičky uvidíte na Mall.tv nebo www.beermaster.cz již od 12. října a samotnou soutěž o prvního českého BeerMastera také na Nova Action od 2. listopadu.

12.10.2022
Autor článku: 
Marie Horovitzová

Casting na budoucího nositele titulu BeerMaster Česko probíhal od února do dubna. Přihlásilo se přes 2000 lidí, z toho dvě stovky soutěžících postoupilo do užšího výběru. Byli podrobeni zátěžovému testu vědomostních i senzorických schopností a nejlepší z nich se dostali do finálové osmičky. Tu vybrala odborná porota ve složení Aleš Dvořák, létající sládek Budějovického Budvaru a Luboš Kastner, gastronom, člen Českého gastronomického institutu a spolumajitel restaurace Červený Jelen. Prvně jmenovaný se přitom pyšní 30letou zkušeností s pivem; od vaření doma v hrnci, v minipivovarech i národním pivovaru až po degustování jako porotce na světových soutěžích. O pivu tedy ví víc než většina. „Pivo je rozmanitý, ušlechtilý, starobylý nápoj. Chci ho pozdvihnout na úroveň, která mu náleží, třeba na úroveň vína,“ říká Aleš Dvořák. Zatímco Luboš Kastner jako spolumajitel gastronomické skupiny a pražské restaurace chce pivo profesionalizovat v gastronomii a získávat mu respekt.

Vybrané finalisty čeká road trip po tuzemských craftových pivovarech, během kterého nasají především potřebné know-how a utkají se mezi sebou v celé řadě soutěží. Jak se s mnohdy nelehkými úkoly osmička odvážných popere, se dozvíte v nové reality show, ve které nejde jen o vaření piva, ale o komplexní znalost pivovarnictví a gastronomie. Je třeba ukázat přesnost párování i znalosti technologie výčepu a čepování piva. A to vše pak uplatnit v praxi. Přes psychicky i fyzicky náročné výzvy se dostane pouze trojice nejlepších do superfinále. „Divák se pak může těšit na souboj osobností, které chápou pivo v jeho komplexnosti. Rozhodně ale nehledáme štamgasta hospody, který jich zvládne 12 za večer,” říká Roman Buťa, kreativní producent pořadu.

Vítěz pivní reality show získá nejen možnost uvařit si vlastní pivo, které půjde do distribuce, ale absolvuje také nezapomenutelný výlet do Londýna a obdrží domovařičskou sadu. Kdo se stane historicky prvním českým BeerMasterem, sledujte na www.mall.tv/beermaster, kde poběží první castingové díly od 12. října každou středu a od 2. listopadu budou premiérové soutěžní epizody k vidění souběžně také na Nova Action, vždy ve 22. hodin.

 

Mohlo by vás také zajímat...

ČR: Vláda včera schválila novelu zákona o audiovizi. Jejím cílem je vytvořit moderní systém, který bude reagovat na dynamické změny v audiovizuálním průmyslu. Hlavními změnami jsou rozšíření selektivní podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a vylepšení mechanismu filmových pobídek. Novela zákona č. 496/2012 Sb. o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie tak právě zahájila cestu legislativním procesem. S její účinností se počítá k 1. lednu 2025.

Celá ČR
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Ostatní
Co se děje
27.06.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.

Celá ČR, Zlínský kraj
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Divadlo a tanec, Hudba, Soutěže a festivaly
Články a komentáře
26.06.2024

KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ: Královéhradecký kraj zahájil největší investici do kultury, a to dlouho očekávanou revitalizaci objektu bývalých Vrbenského kasáren, která se promění na novou muzejní budovu sloužící pro vědecké i kulturní účely. Stavební práce budou stát 341 milionů korun.

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Ostatní, Památky, Vzdělávání
Co se děje
25.06.2024

ČR: V nejnovějším průzkumu Vnímání veřejné služby hodnotí diváci Českou televizi jako důvěryhodnou, objektivní a vyváženou. Ve všech sledovaných bodech navíc došlo k nárůstu hodnocení. Největší pozitivní změnu, o pět procentních bodů, zaznamenala ČT u dotazu, zda předkládá divákům pravdivý a nezkreslený obraz skutečnosti kolem nás. Úspěch zaznamenala veřejnoprávní televize i na mezinárodním poli, podle výzkumu Digital News Report patří Česká televize společně s Českým rozhlasem mezi nejdůvěryhodnější tuzemská média.

Celá ČR
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média
Co se děje
26.06.2024