neděle
28. dubna 2024
svátek slaví Vlastislav
Banner
© Martin Krupa



Světové sjednocení pro Ukrajinu oznamuje celosvětovou koncertní akci, na které vystoupí Pink Floyd, AJR a další mezinárodní umělci a celebrity, vysílat se bude 16. června 2022

ČR-ZAHRANIČÍ: Cílem virtuální, více než 90minutové koncertní akce, která chce sjednotit svět pro humanitární pomoc Ukrajině, je prostřednictvím Nadace USA-Ukrajina vybrat 10 milionů dolarů pro vysídlené Ukrajince.

16.06.2022
Autor článku: 
Veronika Ježková

World Unite for Ukraine™, globální občanské hnutí, které sjednocuje miliony lidí po celém světě na podporu Ukrajinců a zmírnění humanitární krize na Ukrajině oznamuje, že 16. června 2022 uvede více než 90minutový streamovaný benefiční koncert. Na akci, která bude streamována do více než 25 zemí, zazní mimo jiné hudba skupin Pink Floyd, AJR, Pat McGee Band a Crash Test Dummies a vystoupí herci Liev Schreiber, Pej Vahdat, multimediální umělkyně ukrajinského původu Janina Pedan a další osobnosti z USA, Ukrajiny a dalších zemí po celém světě. Cílem akce World Unite for Ukraine je vybrat 10 milionů USD na zmírnění humanitární krize na Ukrajině prostřednictvím nadace U.S.-Ukraine Foundation (USUF) a její sítě přímých akcí BlueCheck.

Veterán a producent koncertních akcí Simon Kinney věnuje svůj čas, energii a odborné znalosti, aby sloužil jako výkonný producent akce. Kinney má na svém kontě mimo jiné zahajovací a závěrečný ceremoniál olympijských her v Tokiu v roce 2020 a produkci turné pro významné mezinárodní umělce, včetně Taylor Swift, Maroon 5 a P!nk.         

Akce World Unite for Ukraine v současné době zahrnuje hudbu a vystoupení předních amerických, ukrajinských a mezinárodních umělců, herců a dalších světových celebrit, mj:

 

● Pink Floyd

● AJR

● Pat McGee Band

● Crash Test Dummies

● Janina Pedan

● Nastia Kamenskykh

● Ruslana

● Jamala

● Michelle Andrade

● DOROFEEVA

● POSITIFF

● ROXOLANA

● Pianoboy

 

Zúčastní se špičkoví umělci, herci a známé osobnosti s poselstvími podpory a inspirace, spolu se silnými příběhy z Ukrajiny, které poukážou na historii země, kulturu a ničivý dopad války na Ukrajinu a její obyvatele.

Přenos události začne na streamovací platformě Mandolin 16. června 2022 ve 20:00 ET. Bude také k dispozici na vyžádání nejméně 24 hodin po skončení akce. Diváci se ke streamu dostanou na stránce události Mandolin a mohou si vybrat z několika úrovní příspěvků, aby si zajistili vstupenku. Před akcí mohou dárci také přispět prostřednictvím stránky události nebo aktivní kampaně GoFundMe a získat přístupový kód ke sledování streamu.

Finanční prostředky získané v rámci akce World Unite for Ukraine budou použity na potraviny a přístřeší pro vysídlené Ukrajince, zdravotnický materiál a vybavení, oblečení a další nezbytné zboží a služby, včetně podpory duševního zdraví. Prostředky budou dále rozděleny místním občanským organizacím a investovány do úsilí v boji proti obchodování s lidmi.

Organizátoři navrhují příspěvek 30 dolarů na diváka, který může:

● zajistit kojeneckou výživu pro vysídlené dítě na dva týdny

● nakrmit čtyřčlennou rodinu na dva týdny

● převézt vysídlené rodiny do zemí EU za účelem přesídlení.

● zajistit nezbytně nutné léky na kritické a dlouhodobé zdravotní potíže.

 

Merch pro akci World Unite for Ukraine navrhlo a vytvořilo několik amerických a mezinárodních umělců, kteří mají zvláštní vazby na Ukrajinu. Bude k zakoupení na stránce koncertu na Mandolina a také přímo v internetovém obchodě World Unite for Ukraine. Veškerý výtěžek z prodeje zboží bude věnován na pomoc humanitární krizi na Ukrajině.

"Naše streamovaná koncertní událost 16. června spojí svět prostřednictvím nezapomenutelného zážitku, aby vytvořil energii, lásku a finanční podporu, kterou Ukrajina právě teď tak zoufale potřebuje," uvedla Victoria Yampolsky, newyorská imigrantka z bývalého Sovětského svazu a americká podnikatelka, která vymyslela a spoluzaložila World Unite for Ukraine.

Jon Queen, člen správní rady U.S.-Ukraine Foundation, dodal: "Humanitární krize na Ukrajině je děsivá. Svět se musí společně spojit, aby pomohl zmírnit bolest a utrpení Ukrajinců v této naléhavé době. Zveme všechny, aby se na tuto akci podívali a přispěli, co mohou, na podporu místních organizací, které mají na Ukrajině dopad."

Charitativní partner akce, USUF, je nezisková organizace se sídlem v USA, která působí na Ukrajině od roku 1991 a má status 501(c)(3). USUF podporuje rozvoj demokracie, svobodného tržního hospodářství a lidských práv na Ukrajině a zároveň posiluje vazby mezi Amerikou a Ukrajinou.

Na kampaň Světové jednoty pro Ukrajinu lze přispět před koncertem, během něj nebo po něm. Více informací naleznete na https://www.worlduniteforukraine.com/.

Přístup ke streamu a nákup vstupenek v předprodeji naleznete na adrese https://boxoffice.mandolin.com/products/world-unite-for-ukraine.

Chcete-li přispět, navštivte stránku https://www.gofundme.com/f/World-Unite-for-Ukraine-event. Každý, kdo přispěje, získá bezplatný přístup ke streamu.

 

O organizaci World Unite for Ukraine

World Unite for Ukraine™ je globální občanské hnutí, které spojuje miliony lidí po celém světě, aby podpořili Ukrajince a zmírnili humanitární krizi způsobenou válkou na Ukrajině. Dne 16. června 2022 představí World Unite for Ukraine více než 90minutovou virtuální koncertní událost streamovanou do více než 25 zemí, na které vystoupí špičkoví mezinárodní umělci, herci a celebrity z USA, Ukrajiny a dalších zemí po celém světě. S cílem vybrat 10 milionů USD získává World Unite for Ukraine finanční prostředky jménem svého neziskového partnera, U.S.-Ukraine Foundation. Nadaci založili dva přistěhovalci z bývalého Sovětského svazu, podporuje tým více než 100 dobrovolníků z celého světa. Více informací, možnost přispět a informace o tom, jak akci sledovat, najdete na https://www.worlduniteforukraine.com/ a na Facebooku, Twitteru, LinkedIn, Instagramu a TikToku.

 

 

Mohlo by vás také zajímat...

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024