LITOMYŠL: Město se věnuje prezentaci a propagaci svých krás systematicky a dlouhodobě. Spolupracuje také s vládní agenturou CzechTourism, jejímž hlavním cílem je budování značky České republiky ve světě i podpora lokálních destinačních managementů. Počínaje rokem 2019 upouští CzechTourism od tzv. ročních témat jako byl např. Karel IV či baroko.
Hlavním komunikačním tématem pro další tři roky je: Města – brány do regionů.
Litomyšl má tu čest zařadit se vedle Kutné Hory, Karlových Varů a Prahy do letošní tvorby kampaní se sloganem „Like a Czech“. Litomyšl je i do zahraničí prezentována jako lázně ducha – tedy místo, kam si mohou návštěvníci přijet odpočinout a načerpat novou energii. Obrovská fotografie Litomyšle jezdila jako vlajková loď s agenturou CzechTourism i po domácích a zahraničních veletrzích cestovního ruchu.
Lázně ducha Litomyšl jsou v marketingových plánech zahraničních zastoupeních agentury CzechTourism v Německu, Polsku a Pobaltí, na Slovensku, v Itálii, ve Španělsku i ve Skandinávii. Ve spojení s památkou UNESCO také ve vzdálených trzích – konkrétně v Japonsku, v Koreji a Filipínách.
Tato kampaň láká do města kvalitní návštěvníky, milovníky památek UNESCO, kultury a všeho krásného.
ZDROJ zprávy a přiložené fotografie
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
Program u mostu se pro tento týden ruší. Venkovní část akce chceme přesunout na pokud možno co nejbližší termín.
OSTRAVA: Ateliér výroby ostravského Divadla loutek absolvoval v létě mezinárodní pracovní stáž v Japonsku. V loutkovém divadle Ashiri-za ve městě Sapporo se účastníci během intenzivního týdenního workshopu učili výrobu tradičních japonských loutek joruri.