PRAHA: Divadlo v Řeznické v letošním roce oslaví 40 let své profesionální činnosti a chystá k tomuto výročí dvě české premiéry. První z nich je naplánována na 3. května 2021 a jedná se o hru Christophera Hamptona - Jeden německý život v titulní roli s Kateřinou Macháčkovou. V říjnu se diváci konečně dočkají premiéry - Věčná milenka Alma Mahlerová od Marca Delaruelle. Po delší pauze se do Řeznické vrací Radka Fidlerová s Mášou Málkovou a doplní je Ondřej Volejník, kterého diváci znají z inscenace Sejdeme se pod vocasem.
Bohužel stále nemůžeme divákům nabídnout vstupenky na konkrétní termíny inscenací, ale připravili jsme dárkové poukazy. Kdo si bude chtít udělat radost a zároveň nás podpořit koupí dárkového poukazu, obdrží ke každému poukazu v minimální hodnotě 2 000 Kč jako poděkování dárek - naši divadelní roušku ušitou k letošnímu výročí 40 let profesionální činnosti divadla.
Těšíme se na Vás zase brzy na viděnou.
Yvetta Srbová, ředitelka Divadla v Řeznické
Více informací: http://www.reznicka.cz
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.