středa
4. září 2024
svátek slaví Jindřiška



Jiné vize 2013

Autor článku: 
mis

<p>OLOMOUC: Soutěž Jiné vize je jedinou soutěžní sekcí Přehlídky animovaného filmu Olomouc a klade si za cíl mapovat dění na poli tvorby pohyblivých obrazů filmu a videa v České republice.</p> <p>Soustředí se na hraniční formy na pomezí animace, experimentálního filmu a videoartu. </p> <p>Jiné vize 2013 vyzývají autory k zaslání svých děl.</p> <p>Výběr každého ročníku je unikátní díky rozdílnosti zájmu kurátorů, kteří deset nominovaných děl vybírají. Kurátorem Jiných vizí pro rok 2013 je David Kořínek. V předešlých letech byli kurátory soutěže Martin Fišr, Přátelský film, Lenka Dolanová, Sylva Poláková, Pavel Ryška a Dušan Zahoranský. Festivalová porota je zásadně mezinárodní – v předešlých letech byli mezi porotci např. Marin Arnold, Ivan Ladislav Galeta, Pip Chodorov, Constant Dullaart, Stanislav Ulver nebo Gabriele Jutz.</p> <p> Hlavním kritériem soutěže je předpoklad, že dílo musí být promítatelné v kinosálu a nesmí být starší osmnácti měsíců. Do soutěže mohou svá díla přihlašovat jak profesionálové, tak amatéři.</p> <p> Uzávěrka přihlášení filmů do soutěže Jiné vize 2013 je stanovena na 31. října 2013.</p> <p> Online formulář k přihlášení filmu do soutěže </p> <p> Podmínky přihlášení do soutěže Jiné vize 2013: Díla musí být vyústěním nezávislého, nekomerčního přístupu k tvorbě (nejedná se o soutěž na výběr reklam, znělek a komerčních zakázek). Všechny snímky musí vzniknout nebo být produkovány v rámci České republiky, musí být vhodné k projekci v kinosále a v galerijním prostoru. Díla nesmí být starší více než 18 měsíců zpětně od data uzavření výběru, tj. od 31. října 2013. Kolekce vybraných deseti děl může být následně promítnuta na veškerých prezentacích Přehlídky animovaného filmu v České republice a v zahraničí pod názvem Jiné vize 2013.</p> <p> O historii a pozadí soutěže Jiné vize <p> Stránky PAF / Přehlídky animovaného filmu Olomouc

Mohlo by vás také zajímat...

JIHOMORAVSKÝ KRAJ: Tradiční dotační program má oproti předchozím letům jednu zásadní změnu, a to v termínech, kdy se o něj mohou zájemci ucházet. Zatímco dříve byl schvalován a uveřejňován v lednu daného roku a žádosti o dotace byly přijímány v druhé polovině února, nyní tak mohou zájemci o krajskou podporu činit už od 1. až do 31. října. Kraj na rozvoj kultury v příštím roce vypsal 15 milionů korun.

Jihomoravský kraj
Instituce a kulturní zařízení
Co se děje
02.09.2024

PRAHA: Rekola, česká bikesharingová společnost, představuje nový projekt propojující městskou cyklistiku a umění. Na sto deseti vybraných kolech v Praze se objevují polepy a odkazy na sociální sítě mladých českých talentů. Každé z těchto kol nese jedinečné umělecké dílo nebo odkaz na hudbu, poezii či grafiku. Mezi zapojené umělce a umělkyně patří hudebníci Lil Fault, The Interlude a Pastavbacku, Ay$kr, Devotch666 a Karolina Beranová, básníci Antonín Zhořec, Anna Smetanová, Josef Kináč a Nikola Týčová a vizuální umělci Max Butrón, Matyáš Melíšek a Amélie Počarovská. Ulovit si kolo a zažít inspirativní jízdu s jedním z umělců mohou lidé do konce roku.

Hl. m. Praha
Cestovní ruch, Knihy, literatura, média, Hudba, Výtvarné umění, Ostatní
Co se děje
30.08.2024

PRAHA: Kulturní produkční platforma ProFitArt se kromě produkce divadelních inscenací zabývá také kreativním vzděláváním. Aktivity mají významný sociální dopad, zaměřují se na psychomotorický vývoj dětí, podporu mentálního zdraví a emoční inteligenci. Součástí tohoto proudu jsou například workshopy pro děti a pro pedagogy Učení cirkusem pod vedením lektorů Cécile Da Costa a Roberta Janče a také nejnovější projekt s názvem Tanec a duševní zdraví (nejen) ve školách, který ProFitArt realizuje ve spolupráci s britským souborem Company Chameleon a Švandovým divadle na Smíchově.

Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Vzdělávání, Menšiny a cizinci
Co se děje
27.08.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Barbory Votavové, brand manažerky Knihobotu, knižního online secondhandu.

Celá ČR
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média
Články a komentáře
28.08.2024