pátek
26. dubna 2024
svátek slaví Oto
© Logo nadace VIA



Staňte se Dobro-druhy

ČR: Máte kolem sebe děti, mladé lidi či kamarády, které baví pomáhat? Chcete společně něco zažít? Znáte někoho, kdo pomoc potřebuje? Napadá vás, jak získat peníze pro dobrou věc? Staňte se Dobro-druhy. Pomáhat může být dobrodružství! Nadce VIA vyhlašuje program Dobro-druzi! Je to program filantropický, jehož cílem je vést lidi k filantropii ve věku, kdy to má největší smysl.

Autor článku: 
luk

Podpoří proto projekty týmů dětí a mladých lidí ve věku od 6 do 26 let, kteří se rozhodli věnovat své nápady, aktivitu, energii a čas přípravě benefičních projektů, jejichž výtěžky pak darují na dobrou věc.

Výtěžek z beneficí týmům zdvojnásobí, a to až do výše 15 000 Kč. Zároveň poskytne konzultace, třídenní rozvojové a vzdělávací setkání, metodickou podporu, prostor pro sdílení s dalšími týmy a finanční příspěvek na organizaci akce. Uzávěrka přihlášek je 12 října. VÍCE ZDE
 

Navštivte Klub aktivistů 

V září se v Praze uskuteční také jedna zajímavá akce, kterou nadace VIA pořádá - Setkání Klubu aktivistů.
O co jde? Bude to zhruba dvouhodinový sraz lidí, kteří se snaží o změnu svého okolí. Tématem dalšího ze série setkání bude Vedení veřejných kampaní. Akce začíná v pondělí, 5. září v 17 hodin v Café Lajka na pražské Letné. Průvodcem bude  Milan Štefanec z Nesehnutí. Jste srdečně zváni. VÍCE INFORMACÍ ZDE  

 

Ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem podpoří nadace projekty dobrovolných hasičů

Dobrovolní hasiči byli a stále jsou v mnoha obcích těmi, kteří nejen pomáhají, když je potřeba, ale také se starají o místní společenský život. Proto nadace VIA ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem podpoří dobrovolné hasiče. Výše finanční podpory se bude odvíjet od výtěžku aktuální prodejní akce piva Florián, speciálu Velkopopovického Kozla uvařeného na počest všech hasičů, v prodejnách Skupiny COOP. VÍCE ZDE

Rozhovor s Kateřinou Šedou o brněnském Bronxu

Nadace VIA spolu s dalším partnerem, společností T-Mobile,  v rámci výzvy T-Mobile Mluvme spolu před časem podpořila projekt vzniku netradičního turistického průvodce po takzvaném brněnském Bronxu. Za ním stojí výtvarnice Kateřina Šedá. Proč se k vytvoření průvodce po chudé lokalitě rozhodla, a co je jeho cílem se dozvíte v rozhovoru na ViaBlogu. ČTĚTE ZDE

 

 

 

 

 

 

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK JE 12. ŘÍJNA 2016

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat...

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024