PRAHA: Na konci března odstartuje 10. ročník mezinárodního festivalu Mladí ladí Jazz nezaměnitelná britská zpěvačka Andreya Triana, která originálně proplouvá mezi soulem, popem a jazzem. Její vystoupení 30. března v Divadle Archa podpoří v roli předskokanky Klára Vytisková se svou kapelou.
Zahájení festivalu se tedy ponese ve znamení dvou silných ženských hlasů, dvou různých autorských rukopisů, ale se společným jmenovatelem energické show. „Když jsem před deseti lety brouzdala po bazaru s deskama, hrál tam z repráku Andreyin singl Lost Where I Belong, ona má opravdu krásnou barvu hlasu, desku jsem si koupila.” říká Klára Vytisková a s úsměvem dodává: „V Arše se kruh uzavře, nechám si ji podepsat!” Koncert v Divadle Archa bude jednou z mála příležitostí vidět Kláru naživo. V poslední době koncertuje zřídka, ale na podzim potěší své fanoušky novým albem. Za první „sólovku“ Home si vysloužila cenu Anděl. Nové album s názvem Life In Colour chystá na květen i Andreya Triana. Návštěvníci Archy se tak mohou těšit na řadu novinek.
Vstupenky na festival jsou v prodeji v síti GoOut. Více informací je k dispozici na www.mladiladijazz.cz a v přiložené TZ.
Zdroj: Silvie Marková, SMART Communication s.r.o.
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.
Program u mostu se pro tento týden ruší. Venkovní část akce chceme přesunout na pokud možno co nejbližší termín.