Na návštěvníky pardubického AFI Paláce čeká i zkraje nového roku řada novinek. Pro děti je připravena další zábavná atrakce - kromě oblíbeného vláčku, herny a venkovního hřiště se nyní mohou v AFI Paláci vydovádět na skluzavce. Nově je v AFI Paláci otevřen také stánek Fruitisimo s čerstvými ovocnými a zeleninovými koktejly a lahodnými zmrzlinami, obchod s českou módou W-Linie a zrekonstruovaný obchod Baťa.
Barevná skluzavka určitě nenechá v klidu žádné dítě. Propojuje prostor pasáže v 1. patře s prostorem
ve 2. patře a zaručuje tak dostatečně dlouhou zábavnou jízdu.
„Chceme vytvořit příjemné, bezpečné a zábavné místo pro děti a rodiny našich zákazníků. K celkové spokojenosti návštěvníků AFI Paláce přispívají i nejlepší značky, které jsou zde zastoupeny,“ uvedl Ilan Kalimi, ředitel AFI Paláce.
Nový stánek Fruitisimo nabízí široký sortiment fresh džusů, čerstvých šťáv a zmrzlin. Fruitisimo má dva koncepty – Fruitisimo Ice Cream a Fruitisimo Fresh. Oba nabízejí zdravé, kvalitní a nové produkty, které nejsou v České republice obvyklé nebo běžně dostupné. Všechny produkty jsou připravované dle receptur s využitím čerstvých a vysoce kvalitních surovin.
Další novinkou je také obchod s dámskou módou vyráběnou v Česku. Jde o obchod W-Linie, který navrhuje, vytváří a nabízí luxusní dámskou konfekci. Na českém trhu působí od roku 1990. Značka W-Linie nese rukopis módní návrhářky Hany Chocholáčové a orientuje se na business a městkou módu určenou ženám pohybujícím se ve sféře středního a vyššího managementu. W-Linie má vlastní značkové prodejny a podporuje franchisingovou formu prodeje.
Kromě nových obchodů dochází v AFI Paláci ke stěhování některých značek. Prodejna s oblečením pro mladé Tally Weijl se rozšiřuje a brzy bude pro zákazníky otevřen její nový moderní koncept. Albi, obchod s dárkovým zbožím a papírnictvím se také rozrůstá. Nedávno byl také znovu otevřen obchod Baťa, který v nové prodejně nabízí zákazníkům AFI Paláce mnohem více zboží.
www.afi-palac.cz