pátek
20. září 2024
svátek slaví Oleg
Ilustrační foto
© Zdroj: https://www.facebook.com/eastsilvermarket/



Přihlašujte své filmy do trhu East Silver 2020

ČR: Patříte mezi tvůrce autorských dokumentů ze střední a východní Evropy a potřebujete pomoci s jejich propagací? Chtěli byste zvýšit šance na mezinárodní distribuci vašeho filmu? Máte dokončený autorský snímek, ale nemáte čas ho přihlašovat na světové filmové festivaly? East Silver, největší mezinárodně uznávaný dokumentární trh celovečerních a televizních dokumentárních filmů střední a východní Evropy, přijímá přihlášky filmů.

Autor článku: 
TZ/ika

17. ročník trhu East Silver se bude konat během 24. Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava, 27. října – 1. listopadu 2020. Přihláška do trhu East Silver je platná také pro předvýběr na jihlavský festival.

Uzávěrka filmů dokončených v roce 2019: 31. března 2020
Uzávěrka filmů dokončených v roce 2020: 31. května 2020
Uzávěrka pro projekty v hrubém střihu: 31. července 2020

Jak film přihlásit? Použijte náš ONLINE FORMULÁŘ
Přihlašování je zdarma

Veškeré informace najdete zde

East Silver
Hlavním cílem trhu East Silver je podporovat a propagovat kvalitní dokumentární tvorbu z oblasti střední a východní Evropy. Do trhu je každoročně zařazeno přes 300 nejnovějších dokumentárních titulů z více než 29 zemí.

Cena Silver Eye
Cena Silver Eye je mezinárodní porotou udělována nejlepšímu krátkometrážnímu a celovečernímu dokumentární filmu trhu. Vítězné filmy získají peněžní cenu 2 500 EUR. Všechny nominované filmy jsou podpořeny celoročním festivalovým servisem East Silver Karavana.

East Silver Karavana
Mezi klíčové celoroční aktivity trhu East Silver patří zejména East Silver Karavana. Pod tímto názvem celoročně prezentujeme výběr východoevropských dokumentárních filmů na nejvýznamnějších mezinárodních filmových festivalech a trzích a napomáháme tak jejich festivalové distribuci.

Online databáze East Silver
K lepší orientaci filmových profesionálů na poli středo- a východoevropského dokumentárního filmu slouží databáze dokončených filmů.

Online streaming titulů trhu East Silver i po skončení trhu
Filmy zařazené do trhu jsou po dobu jednoho roku k dispozici i v online videotéce přístupné festivalovým dramaturgům, distributorům, zástupcům televizí a dalším filmovým profesionálům z celého světa na streaming.eastsilver.net.

Mohlo by vás také zajímat...

ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.

Celá ČR
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média
Nepřehlédněte
18.09.2024

MOST: Divadelní Piknik Volyně, celostátní přehlídka amatérského činoherního a hudebního divadla se kvůli výstavbě obchodního centra na zahradě původního festivalového působiště přesune do Ústeckého kraje, konkrétně do Mostu.

Ústecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Soutěže a festivaly
Co se děje
18.09.2024

ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.

Celá ČR
Knihy, literatura, média, Ostatní
Co se děje
17.09.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.

Zlínský kraj
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Vzdělávání
Články a komentáře
18.09.2024