<p>PRAHA: Již tuto středu 29. dubna 2015 vystoupí na Jarním GALA pro Struny podzimu brilantní britský houslový virtuos Daniel Hope. Tuto výjimečnou událost bude ze Španělského sálu Pražského hradu živě od 19:30 přenášet Český rozhlas Vltava.</p> <p>Daniel Hope je umělcem rozkročeným mezi žánry i staletími a v tomto duchu společně s prestižním orchestrem L´Arte del mondo připravil i svůj program pro galavečer Strun podzimu. Španělský sál rozezní v precizním provedení díla velikánů světové hudební literatury – Dvojkoncert pro dvoje housle Johanna Sebastiana Bacha či dva z koncertů Čtvera ročních dob Antonia Vivaldiho, ale i soudobá autorská úprava tohoto ikonického díla od Maxe Richtera či Sonáta pro sólové housle Erwina Schulhoffa.<br />
V tuto chvílí zbývají na koncert poslední vstupenky. Je možné je zakoupit ve Vstupenkovém centru Strun podzimu – Palackého 1, on-line na www.strunypodzimu.cz nebo v sítích Perfect System a Ticketpro. V ceně vstupenky je welcome drink před začátkem koncertu.<br />
Výtěžek z koncertu bude stejně jako v předchozích letech využit k financování nadcházejícího ročníku festivalu Struny podzimu. Každý, kdo si zakoupí vstupenku, tak získá mimořádný zážitek a zároveň podpoří festival, jenž právě letos slaví 20 let své existence. </p> <p>Více na www.strunypodzimu.cz a v přiložené TZ.</p> <p>Silvie Marková<br />
Struny podzimu / Strings of Autumn<br />
Public relations<br />
M: (+420) 604 748 699<br />
E: press@strunypodzimu.cz<br />
www.strunypodzimu.cz, facebook, myspace, youtube</p>
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Pavly Evjákové za Městské divadlo Zlín.
ČR: V nejnovějším průzkumu Vnímání veřejné služby hodnotí diváci Českou televizi jako důvěryhodnou, objektivní a vyváženou. Ve všech sledovaných bodech navíc došlo k nárůstu hodnocení. Největší pozitivní změnu, o pět procentních bodů, zaznamenala ČT u dotazu, zda předkládá divákům pravdivý a nezkreslený obraz skutečnosti kolem nás. Úspěch zaznamenala veřejnoprávní televize i na mezinárodním poli, podle výzkumu Digital News Report patří Česká televize společně s Českým rozhlasem mezi nejdůvěryhodnější tuzemská média.
ČESKÝ TĚŠÍN: Přijměte pozvání na akci Vivat Prochaska!, která se uskuteční v sobotu 22. června od 10 do 17 h v Historické budově v Českém Těšíně. Akce je připraveno ke 195. výročí narození Karla II. Albina Prochasky, majitele Prochaskovy tiskárny v Těšíně. V bohatém doprovodném programu si jistě najdou své malí i velcí návštěvníci. Mohou si například vyzkoušet psaní brkem a inkoustem, jak se tiskne z výšky i hloubky, výrobu mramorovaného papíru, zúčastnit se besedy se spisovatelem Tomášem Němečkem nebo výtvarné dílny a spoustu dalšího. Nebude chybět ani čerstvě pražená káva. Podrobnější program zde https://www.muzeumct.cz/aktuality/911-vivat-prochaska-22-6-2024.