čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek



Milí čtenáři Místní kultury,

<p>dosud jsem nestihla oslovit Vás začátkem letošního roku, což nyní napravuji.<br />
Rok 2014 je, stejně jako všechny roky končící čtyřkou, zasvěcen, české hubě. Místní kultura je mediálním partnerem akce a my máme ambici, zveřejnit v našem internetovém časopise co nejvíce informací, které s Rokem české hudby souvisejí. Podaří se nám to ale pouze s vaší spoluprací; zasílat informace můžete na náš mail nebo rovnou je umístit na webové stránky.</p> <p>Jako letošní nosné téma jsme zvolili: Mládež a kultura, tedy kultura mladých, a pro mladé. I v této oblasti spoléháme na vás, a vděčni budeme i za zajímavé tipy. Napadlo mě až nyní, že se tato dvě témata, tedy česká hudba a mládež, mohou v mnoha případech krásně prolínat. </p> <p>To, že můžete na náš web vkládat pozvánky a další texty už většina z vás ví, a možnosti využívá. Umíte zvolit správný formulář pro vložení textu a víte, že když vložíte pozvánku na akci, zveřejní se okamžitě bez našeho zásahu. Ostatní texty upravujeme, a to zejména graficky. Ale vždy platí, že pokud umístíte text rovnou na web, proces zveřejnění se urychlí. </p> <p>Na českou kulturu jako celek, se nedívám pesimisticky, všechny překážky – finanční, prostorové, politické a jiné, vždy překoná. Jako občasný problém vidím její propagaci, i když všichni aktéři se za pochodu učí. Dovolte, abych vám v té souvislosti připomněla zatím méně využívanou možnost našich webových stránek, a sice vložit pozvánku na tiskovou konferenci. Vzhledem k tomu, že mapujeme celou republiku, můžeme společně vytvořit prostor, kde si každý novinář najde tu „svou“ tiskovou konferenci. A pomalu zvyšující se návštěvnost právě těchto stránek vypovídá o tom, že novináři hledají.</p> <p>Děkuji za jakoukoli propagaci Místní kultury a za spolupráci.<br />
Přeji vám úspěšný Rok koně, který má více než jiné nahrávat průbojným a připraveným…<br />
Srdečně<br />
Ludmila Kučerová</p>

Mohlo by vás také zajímat...

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024