<p>Počítadlo návštěvnosti na webu Místní kultury vykázalo tři čvrtě miliontého návštěvníka, který „se dostavil“ během uplynulého víkendu. Možná si řeknete: nic moc, zvláště, když dodám, že počítadlo „jede“ od začátku roku 2008, kdy jsme přešli z papírové formy výhradně na internetovou síť. Nás ale to číslo těší; na našich stránkách převažují dobré zprávy, nenabízíme žádné skandály, drby ani katastrofy, a pokud jsou některé přeci jen z kategorie blbá zpráva, drží se v rovině suchého, tedy čtenářsky neatraktivního, konstatování.</p> <p>Snažíme se zviditelnit takové akce, o nichž se běžně v tisku či v jiných médiích nedozvíte, a které přitom tvoří podhoubí „velké“ kultuře, ať už jsou to amatérské aktivity, lokální, ale přitom inspirativní projekty, spolupráce různých subjektů či působení osvícených zastupitelů na poli kultury. Všechny zprávy máme od vás a všechny jsou vítané. Pokud je navíc vložíte rovnou na web či na facebook, pomůžete jejich rychlejšímu šíření.<br />
Nemůžeme si dovolit žádnou propagaci, resp. její placenou verzi, mediální kampaň děláme takříkajíc na koleně a spoléháme na to, že si nás čtenáři najdou. Zatím jich tedy je 750 000 a už nyní se těšíme na miliontého. </p> <p> Děkujeme, že o nás dáte vědět<br />
Ludmila Kučerová </p> <p>Každý, kterého Místní kultura osloví, se může stát fanouškem na našem facebooku: https://www.facebook.com/mistnikultura</p>
ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?
Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!
Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.