čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
Projekt FutureCity
© Zdroj: https://www.comiccon.cz/



Na Comic-Conu Prague 2021 mohou návštěvníci zavítat do Prahy blízké budoucnosti

PRAHA: Na druhém ročníku Comic-Conu Prague, který proběhne v termínu od 15. do 17. října 2021 v pražském O₂ universu, bude instalována speciální expozice s názvem FutureCity. Pomocí nejmodernějších virtuálních technologií přenese zájemce do Prahy blízké budoucnosti. Projekt FutureCity vzniká ve spolupráci pořadatelů festivalu s magistrátem hl. m. Prahy a čtyřmi městskými společnostmi.

 

od 15.10.2021 do 17.10.2021
Autor článku: 
Iva Pavlousková

Speciální expozice s názvem FutureCity bude zájemcům nabízet netradiční zážitek ve formě virtuální cesty do Prahy blízké budoucnosti. „Po nástupu do časoprostorové kapsle pasažéry vezmeme na cestu do budoucnosti. Ocitnou se v Praze poháněné moderními technologiemi a řízenými na základě da v metropoli, která je mnohem čistší, tišší a také daleko zelenější. Během cesty se seznámí s vládcem podzemní říše, navštíví dopravní ústřednu nebo biologickou čističku odpadních vod,“ prozrazuje za organizátory Pavel Renčín, marketingový ředitel společnosti Active Radio.  

Primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib, který převzal záštitu nad Comic-Con Prague 2021 a jež je znám svým velmi kladným vztahem k moderním technologiím, doplňuje: „Zatímco legendární fotostroj času a relaxační fólie byly vynalezeny už dávno, cestování do Prahy budoucnosti je teď naprostá novinka. Virtuální prohlídka je skvělá příležitost vidět na vlastní oči, kam jako město směřujeme a na jaké technologické vychytávky se již brzy můžeme těšit. Doufám, že se potkáme v odletové místnosti!“

Návštěvníkům Comic-Conu Prague bude stačit, pokud si rezervují na tuto cestu lístek. Cestu budou mít zdarma. Více informací zjistíte na stránkách FutureCity: https://futurecity.comiccon.cz/.

FutureCity vzniká ve spolupráci pořadatelů Comic-Conu Prague firem Active Radio a.s. a Comic-Con Prague s.r.o. s Magistrátem hl. m. Prahy, městskými společnostmi Operátor ICT, Kolektory Praha, Technická správa komunikací, Pražské vodovody a kanalizace, a.s. a studiem Brainz Immersive.  

Novinky a aktuality o akci Comic-Con Prague můžete sledovat na webu a sociálních sítích, kam budou postupně přidávány nové podrobnější informace:

Web: https://www.comiccon.cz/

Facebook: https://www.facebook.com/comicconprague/

Instagram: https://www.instagram.com/comiccon_prague/

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024