ČR: Osmého března, na výročí známé jako Mezinárodní den žen, oslavil Vladimír Mišík kulaté sedmdesáté narozeniny. K té příležitosti měl premiéru nový dokumentární film režisérky Jitky Němcové Nechte zpívat Mišíka, a také vyšla jubilejní edice jeho slavné první sólové desky, mezi příznivci dnes známé podle už nesmrtelného hitu Stříhali dohola malého chlapečka.
O týden později, ve středu 15. 3. na koncertě byl pak Mišík v Malostranské besedě oceněn Jubilejní diamantovou deskou Supraphonu. Právě letošní jubileum, výpravná reedice kultovního alba a dokument jsou i hlavními tématy rozhovoru, který připravila a.s. Supraphon.
Najdete jej zde: http://media.supraphon.cz/-/vladimir-misik-koncertovani-me-porad-bavi/
Lukáš Kadeřábek
marketing & PR
SUPRAPHON a. s.
Palackého 740/1
112 99 Praha 1
Mobil +420 776 317 179
lukas.kaderabek@supraphon.cz
www.supraphon.cz
www.facebook.com/supraphon
RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.
ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?
Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!
Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz