ČR: Nejnovější próza českého spisovatele Jaroslava Rudiše právě vychází zároveň jako kniha i audiokniha ČESKÝ RÁJ v podání Petra Čtvrtníčka. Parta chlapů se pravidelně po celou sezonu schází ve staré sauně za městem. Potí svoje těla i duše. Vyprávění o současných mužích, jejichž touhy a sny se soustředí na tajemný svět za vysokou zdí, který možná obývají ženy…
V příloze najdete také rozhovor s Petrem Čtvrtníčkem, který se ujal četby audioknihy.
Audiokniha vychází jako CD mp3 za 299 Kč i ke stažení prostřednictvím digitálních distribucí jako mp3 za 279 Kč. Jako první je online k dostání na portálu Audiolibrix, kde si navíc členové předplatitelského klubu mohou audioknihu pořídit jen za 199 Kč. Audiokniha vychází zároveň s knižním vydáním v nakladatelství Labyrint.
Poslechněte si ukázku z audioknihy: https://soundcloud.com/onehotbook/jaroslav-rudis-cesky-raj-vypravi-petr-ctvrtnicek-demo-onehotbook
Podívejte se na video, v němž Petr Čtvrtníček prozrazuje, jak se mu nová próza Jaroslava Rudiše zamlouvá: https://bit.ly/2RDomQb
Reportáž ČT art o audioknize si můžete pustit zde: https://bit.ly/2NLhe1b
TZ přiložena.
Zdroj: Šárka Jančíková, www.onehotbook.cz
RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.
ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?
Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!
Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz