NOVÉ HRADY: Již po jedenácté, i letos, se v Nových Hradech uskuteční koncerty v rámci Mezinárních letních hudebních kurzů. Odehrávat se budou v koncertním sále ZUŠ na hradě Nové Hrady, v místním Kulturně spolkovém domě a také v třeboňské Schwarzenberské hrobce.
Program:
6. 8. neděle 20,00 hod.
Zahajovací koncert absolventů uplynulých ročníků
Nové Hrady – Kulturně spolkový dům
9. 8. středa 19,30 hod.
Koncert účastníků
Nové Hrady – Kulturně spolkový dům
10. 8. čtvrtek 19,30 hod.
Koncert účastníků MHK v N. Hradech
Třeboň – Schwarzenberská hrobka
11. 8. pátek 17,00 hod.
Koncert mladších účastníků
Nové Hrady – sál ZUŠ, Státní hrad
11. 8. pátek 19,30 hod.
Koncert starších účastníků
Nové Hrady – sál ZUŠ, Státní hrad
12. 8. sobota 13,00 hod.
Koncert orchestru a komorních souborů
Nové Hrady – Kulturně spolkový dům
Info:
Věra Kuthanová
ředitelka ZUŠ F. Pišingera
Trhové Sviny
Sokolská 1052
PSČ 37401
tel. 380 120 540
mob. 731 418 323
RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.
ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?
Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!
Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz