čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
© Logo kraje



Karlovarský kraj ocenil spolupráci s Czech - American TV

​KARLOVARSK´KRAJ: Dva a půl milionu amerických domácností v šedesáti městech USA a více než 100 tisíc diváků přes internet sleduje pořad o krásách naší země díky televizní společnosti Czech-Ameriacn TV. Její štáb v čele s ředitelem a producentem Johnem Honnerem pobýval v minulých dnech v Karlovarském kraji a natáčel další díly seriálu. 

Autor článku: 
luk

Partnerem televizního vysílání, které slaví 15 let od svého zahájení, je Karlovarský kraj.

 

​S Johnem Honnerem se setkal krajský radní Jan Bureš, aby mu poděkoval za spolupráci a propagaci památek a přírodních unikátů regionu. „V našem kraji je spousta známých památek a oblastí, ale další nádherná místa zůstávají skryta a je dobře, když se o nich bude vědět. Nesou v sobě totiž kus historie našeho kraje, který sice patří k nejmenším v republice, ale k těm nejkrásnějším,“ uvedl Jan Bureš a předal zástupcům televize pamětní listy a tradiční výrobky z našeho kraje. Na oplátku dostal speciální cenu - „Zlatou hvězdu“ za podporu vysílání ze strany Karlovarského kraje. 

John Honner původně pochází z Moravy, dlouhou dobu žil na jihu Čech, ale poté se přes Německo dostal do USA. V okamžiku, kdy získal licenci k televiznímu vysílání, ani na minutu nezaváhal nad tematickým zaměřením. „Mohl jsem točit cokoliv, ale vybral jsem si Českou republiku. Diváci si náš pořad na kanálu 19 od 19 ti hodin oblíbili a my pro ně točíme nejen o krásných místech České republiky, ale i tom, co je třeba typické pro místní kuchyni. Teď je to právě karlovarský knedlík,“ vysvětlil Honner, který neskrýval své okouzlení regionem, především hradem a zámkem Bečov, kde jeho štáb také natáčel. Popsal i svou spolupráci s českými studenty, zejména se Západočeskou univerzitou v Plzni, která pomáhá při tvorbě pořadů. Do realizace jednotlivých dílů jsou však zapojeny i další vysoké školy z celé České republiky.  

V kraji se štáb vypravil na další místa, například na vyhlídku Diana v Karlových Varech, nebo do Jáchymova. Návštěvu pomohla zprostředkovat a zajímavé oblasti vytipovala destinační agentura Živý kraj, která s televizní společností dlouhodobě spolupracuje. Pořady mají velký ohlas a díky nim sem plánuje svou cestu řada amerických turistů.

 

ZDROJ

 

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024