čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
logo British Airways
© zdroj: facebookový profil společnosti



British Airways promítá na svých linkách nejúspěšnější filmy minulého roku

ČR, ZAHRANIČÍ: Na oslavu 90. ročníku udílení Oscarů a Filmových cen Britské akademie (BAFTA), rozšířila British Airways stávající nabídku ve svém palubním zábavním systému o zbrusu novou kategorii s kolekcí vítězných filmů. Kategorie nazvaná „Award Worthy“ nabízí snímky, které v letošním ročníku vyhrály 12 Oscarů a 12 cen Britské akademie, a zároveň obdržely z obou ceremonií 87 nominací.

Autor článku: 
Petra Sejpalová/ika

V seznamu oceněných filmů je snímek Tvář vody, který s 13 nominacemi a následnými 4 oceněními, včetně sošky za nejlepší film, dominoval oscarovému večeru. Navázal tak na předchozích 12 nominací a 3 ocenění z Filmových cen Britské akademie. V nové kolekci filmů lze najít i favorita Filmových cen Britské akademie, snímek Tři billboardy kousek za Ebbingem, který proměnil 9 nominací v 5 ocenění. Nechybí ani britské válečné drama Nejtemnější hodina s ohromujícím výkonem Garyho Oldmana, jež si odnesl cenu za nejlepšího herce v hlavní roli, zatímco film získal cenu za nevydařenější masky. Mezi dalšími filmovými trháky, které British Airways do nové kategorie zařadila, jsou snímky Dej mi své jméno, nebo Roman J. Israel, Esq.

„Pro mnoho našich cestujících na dálkových letech je možnost sledovat nedávno vydané filmy jedna z těch částí letu, na kterou se těší nejvíce. Snažíme se proto dělat maximum, abychom jim tento zážitek umožnili a naplnili náš palubní zábavní systém nejnovějšími a nejúspěšnějšími filmy, které budou zárukou kvality a zpříjemní našim zákazníkům let,“ říká Carolina Martinoli, ředitelka brand and customer experience společnosti British Airways.

Filmoví fanoušci nebudou ochuzeni ani o starší úspěšné snímky. V nové kategorii najdou i filmovou klasiku, od Terapie Láskou až po zlověstné Mlčení jehňátek, které byly oceněny v minulých letech.

Cestující, kteří využívají dálkové lety s British Airways, mají na obrazovkách u svých sedadel zdarma přístup k více než tisíci hodinám filmů, seriálů a audio programů. Jejich obsah je pravidelně aktualizován a kategorie se často přizpůsobují aktuálním svátkům, nebo důležitým událostem během roku.

Kompletní seznam filmů a další informace v přiložené tiskové zprávě.

Petra Sejpalová
PR Consultant, Grayling Czech Republic

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024